iCon

[​IMG]

zawgyi သို ့မဟုတ္ unicode

Tuesday, December 29, 2015

ေဇာ္လင္းႏွင့္ ေ၀ျဖိဳးတို႔၏ ယေန႔ အမွာစကား


“ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အားေပးကူညီသူအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ဘာအျပစ္မွ မရွိပါဘူး။ ဆိုးရြားတဲ့ ဒီရာဇ၀တ္မႈနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ မပတ္သက္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ မသတ္ခဲ့ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လြတ္လပ္မႈကို လိုခ်င္တယ္။ အယူခံ၀င္တဲ့အခါ အမႈမွန္ေပၚထြက္လာမယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တ႔ုိ ယံုၾကည္တယ္။ အယူခံေအာင္ျမင္ျပီး ေနာက္ဆံုးမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို လႊတ္ေပးမယ္လို႔လည္း ယံုၾကည္တယ္။ အားလံုးရဲ႕ အားေပးမႈေတြနဲ႔ ဆံုးခန္းထိတိုင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင့္ခံအားတင္းေနမယ္။ အယူခံအဆင့္ဆင့္၀င္ျပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လြတ္လပ္မႈကို ေသခ်ာေပါက္ ျပန္ရမွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေန႔စဥ္ တရားထိုင္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕လြတ္လပ္မႈအတြက္နဲ႔ ခိုေတာင္မွာ အသတ္ခံလိုက္ရတဲ့သူေတြအပါအ၀င္ ကမၻာသူကမၻာသားအားလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ၾကေစဖို႔ ျငိမ္းေအးၾကေစဖို႔ ဗုဒၶဘုရားရွင္ထံမွာ ေန႔စဥ္ ဆုေတာင္းပါတယ္


(News Watch)

https://www.facebook.com/NewsWatchJournal

No comments:

Post a Comment